مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-02اقتصادي

پیشنهاد تشکیل میز تجاری ترکیه در اتاق بازرگانی اهواز


رییس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه خوزستان مستعد صادرات انواع محصولات به ترکیه است، گفت: خوزستان می تواند برای تولید محصولات کشاورزی مورد نیاز ترکیه بر اساس الگوی کشت مشخص و تعریف شده عمل کند و به این منظور تشکیل میز تجاری ترکیه در اتاق بازرگانی .

- ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه خوزستان مستعد صادرات انواع محصولات به ترکیه است، گفت: خوزستان می تواند برای تولید محصولات کشاورزی مورد نیاز ترکیه بر اساس الگوی کشت مشخص و تعریف شده عمل کند و به این منظور تشکیل میز تجاری ترکیه در اتاق بازرگانی اهواز می تواند اقدام بسیار موثری برای تجار خوزستانی باشد.

شهلا عموری امروز (12 شهریورماه) در حاشیه دیدار با رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکیه در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوزستان تولیدات مختلفی در بخش های پتروشیمی، فولاد و کشاورزی دارد و با توجه به بازار مناسبی که این محصولات در کشور ترکیه دارند، باید با برنامه ریزی صحیح، صادرات این محصولات را با جدیت دنبال کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه خوزستان مستعد صادرات انواع محصولات به ترکیه است، افزود: استان خوزستان در زمینه های مختلف تولیدی، ظرفیت های مناسبی دارد که یکی از مهم ترین آن ها تولید محصولات کشاورزی به ویژه در بخش خرما است و باید از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تشکیل میز تجاری ترکیه در اتاق بازرگانی اهواز

پیشنهاد تشکیل میز تجاری ترکیه در اتاق بازرگانی اهواز