مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-02اقتصادي

مشارکت 2.3 میلیارد تومانی کهگیلویه و بویراحمدی ها در طرح اطعام حسینی


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از زمان آغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل با عنوان طرح اطعام حسینی مردم خیر و نیکوکار استان در خصوص اجرای این طرح دو میلیارد و 305 میلیون تومان مشارکت داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،  قباد مبشری، گفت: مرحله دوم رزمایش ایران همدل در قالب طرح اطعام حسینی هم زمان با سراسر کشور از عید غدیرخم آغاز و تا پایان ماه صفر در استان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان وظیفه ذاتی کمیته امداد است، افزود: از ابتدای آغاز طرح اطعام حسینی در کهگیلویه و بویراحمد مردم خیر و نیکوکار استان دو میلیارد و 300 میلیون تومان مشارکت داشته اند.

مبشری تصریح کرد: در این زمینه 69 هزار و 432 پرس غذای گرم بااعتبار یک میلیارد و 206 میلیون تومان پخت و بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی به اهداء بسته های غذای خشک به خانواده های نیازمند اشاره و بیان کرد: با آغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل و طرح اطعام حسینی 9517 بسته غذایی با مشارکت خیران نیکوکار تهیه و به خانواده های نیازمند اهداء شد.

مبشری تصریح کرد: علاوه بر توزیع غذای گرم و بسته های غذایی بین خانواده های نیازمند، مردم نیکوکار استان 462 میلیون تومان به صورت نقد و کالا نیز به خانواده های نیازمند کمک کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 2.3 میلیارد تومانی کهگیلویه و بویراحمدی ها در طرح اطعام حسینی

مشارکت 2.3 میلیارد تومانی کهگیلویه و بویراحمدی ها در طرح اطعام حسینی