مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-02اقتصادي

برپایی پویش یک دفتر از کیف مدرسه اش با من در اسفراین


مدیر سمن سفیران مهربانی اسفراین از پویش تامین لوازم تحریر برای کودکان کم برخوردار در این شهرستان خبر داد.

- برپایی پویش"یک دفتر از کیف مدرسه اش با من" در اسفراین ایسنا/خراسان شمالی مدیر سمن سفیران مهربانی اسفراین از پویش تامین لوازم تحریر برای کودکان کم برخوردار در این شهرستان خبر داد.

سمانه سدیدی در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: یک دفتر از کیف مدرسه اش با من شعار پویش تامین لوازم تحریر است که برای چهارمین سال متوالی در اسفراین راه اندازی شده است.

وی افزود: در این طرح بسته های لوازم تحریر به ارزش 80 الی 100 هزار تومان که شامل شش دفتر ،سه خودکار ،چهار مداد ،پاک کن و تراش ،جامدادی و مداد رنگی است به هزار دانش آموز کم برخودار تقدیم می شود.

سدیدی ادامه داد : امسال به علت شرایط شیوع ویروس کرونا و برگزاری مجازی کلاس ها خرید کیف از این پروسه حذف شده است و تنها برای دانش آموزان کلاس اول کیف مدرسه تهیه می شود که شور و شوق ورود به مدرسه را حس کنند.

به گفته وی از شروع این پوشش تاکنون 10 میلیون تومان کمک نقدی مردم برای تهیه لوازم تحریر به حساب کلبه مهربانی واریز شده است.

سمانه سدیدی تاکید کرد : امید داریم تا مردم خیر و مهربان اسفراین در زمان خرید لوازم تحریر برای فرزندان خود به فکر دانش آموزان کم برخوردار هم باشند و یک مداد و دفتر اضافه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی پویش یک دفتر از کیف مدرسه اش با من در اسفراین

برپایی پویش یک دفتر از کیف مدرسه اش با من در اسفراین