مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-02سياسي

از ظرفیت خانواده شهدای ترور در مجامع بین المللی استفاده شود


دبیرکل بنیاد هابیلیان با تاکید بر این که خانواده شهدای ترور از مصادیق آشکار جنایات تروریستی در ایران هستند، گفت:جمهوری اسلامی می تواند از ظرفیت خانواده شهدای ترور در مجامع بین المللی به نحو بهتری بهره بگیرد.

- دبیرکل بنیاد هابیلیان با تاکید بر این که خانواده شهدای ترور از مصادیق آشکار جنایات تروریستی در ایران هستند، گفت:جمهوری اسلامی می تواند از ظرفیت خانواده شهدای ترور در مجامع بین المللی به نحو بهتری بهره بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، سید محمدجواد هاشمی نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار خانواده شهدای ترور با دبیر ستاد حقوق بشر و معاون بین الملل قوه قضاییه که (عصر سه شنبه) در ستاد حقوق بشر برگزار شد، اظهار کرد: جنایات تروریستی بسیار گسترده است و اشکال گوناگونی دارد اما هر شکل و جنایتی که از هر نوع گروهک تروریستی بربیاید، در کشور ما طی چهل سال گذشته در قبال مردم مظلوم ایران اتفاق افتاده است.

وی با بیان این که دنیا به ناحق و ظالمانه پشت گروهک های تروریستی را گرفته و از آن ها حمایت کرده است، افزود: برخی کشورها امکانات متعددی در اختیار گروهک های ترویستی قرار دادند تا اهداف جنایتکارانه خود را به پیش ببرند و ما را که خود قربانی تروریسم هستیم، به ناحق در مجامع بین المللی به گونه ای جلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت خانواده شهدای ترور در مجامع بین المللی استفاده شود

از ظرفیت خانواده شهدای ترور در مجامع بین المللی استفاده شود