مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-02حوادث

خلبان 64 ساله، عامل سانحه فرودگاه ماهشهر/ خلبان اخراج شد


دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری در گزارش نهایی بررسی سانحه فرودگاه ماهشهر اعلام کرد: خلبان هواپیمای ام دی کاسپین عامل وقوع سانحه در بهمن ماه سال گذشته بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری گزارش نهایی بررسی سانحه فرودگاه ماهشهر را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، سانحه مذکور که در هفتم بهمن 98 در فرودگاه بندر ماهشهر رخ داد، شامل خروج هواپیمای بویینگ MD هواپیمایی کاسپین در ساعت 7:36 صبح همان روز از انتهای باند این فرودگاه می شود.

این گزارش می افزاید: هواپیمای کاسپین پس از فرود در باند 13 فرودگاه ماهشهر که هدایت هواپیما و پرواز بر عهده خلبان بوده، از انتهای این باند خارج شده و پس از برخورد با فنس های حفاظتی اطراف فرودگاه، از محیط فرودگاه خارج و در ابتدای بلوار اصلی ماهشهر بندر امام خمینی که در فاصله صد متری باند قرار داشته، متوقف می شود.

بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی، تمامی 144 سرنشین و 8 خدمه این پرواز با سلامت کامل از هواپیما تخلیه می شوند اما بر اساس تحلیل اطلاعات بازخوانی شده از دستگاه های ثبت و ضبط اطلاعات پروازی (CVR و FDR) به این نتیجه رسیده ایم که خطای خلبان پرواز مذکور سبب فرود نامناسب در باند فرودگاه ماهشهر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلبان 64 ساله، عامل سانحه فرودگاه ماهشهر/ خلبان اخراج شد

خلبان 64 ساله، عامل سانحه فرودگاه ماهشهر/ خلبان اخراج شد