مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 09:002020-09-02اقتصادي

روستاهای گردشگرپذیر فارس ظرفیتی برای رونق اقتصادی است


مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری فارس با اشاره به تعدد روستاهای گردشگرپذیر و واجد جذابیت های تاریخی، طبیعی و فرهنگی برای جذب گردشگر، - ایسنا/فارس مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری فارس با اشاره به تعدد روستاهای گردشگرپذیر و واجد جذابیت های تاریخی، طبیعی و فرهنگی برای جذب گردشگر، تاکید کرد که این روستاها ظرفیتی تاثیرگذار برای رونق اقتصادی محسوب می شوند.

سید کمال پاکفطرت چهارشنبه 12 شهریور در حاشیه بازدید از روستاهای کندازی و دشتک شهرستان مرودشت، به خبرنگاران گفت: روستای کندازی یکی از روستاهای گردشگری شاخص در استان فارس و حتی ایران به شمار می رود اما برای جذب گردشگر نیازمند معرفی بهتر و آشنا کردن مردم با جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی این روستا هستیم.

او با اشاره به بافت سنتی و بکر این روستا و جاذبه های طبیعی آن به واسطه موقعیت جغرافیایی مناسب، گفت: با برنامه ریزی درست می توان از ظرفیت گردشگری روستایی در مسیر رونق صنعت توریسم استفاده مطلوبی کرد.

پاکفطرت با تاکید بر لزوم تدوین برنامه هایی برای جذب سرمایه و سرمایه گذار در روستاهای گردشگرپذیر، گفت: مهمترین اصل در جذب سرمایه، امنیت است؛ باید امنیت سرمایه و بازگشت آن در کنار سودآوری برای سرمایه گذار تضمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای گردشگرپذیر فارس ظرفیتی برای رونق اقتصادی است

روستاهای گردشگرپذیر فارس ظرفیتی برای رونق اقتصادی است