مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-02سياسي

ورود مجلس به ماجرای افزایش سقط جنین در ایران


رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان با بیان اینکه این شورا با کمک مجلس در حال پیگیری موضوع سقط جنین است، از اثبات اهمال یک نهاد در این زمینه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، کبری خزعلی رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان درباره پیگیری شورای زنان در خصوص سقط جنین‌های غیرقانونی گفت: شورای زنان با کمک مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری این موضوع است و کمیسیون اصل 90 به موضوع سقط جنین و مراکز غیرقانونی سقط ورود کرده است.

در همین راستا نیز وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشکی و معاونت درمان وزارت بهداشت باید در خصوص کم‌کاری در نظارت بر فعالیت مراکز غیرقانونی سقط جنین پاسخگو باشند.

رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان با تاکید بر لزوم جلوگیری از وقوع سقط‌های غیرقانونی افزود: از سوی دیگر، با همکاری قوه قضاییه نیز در سال‌های 95 و 98 دادگاهی در خصوص مراکز سقط غیرقانونی داشتیم اما این بار به صورت جدی‌تر موضوع نظارت بر سقط جنین را پیگیری خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تقصیر وزارت بهداشت در کم‌کاری برای نظارت بر مراکز سقط‌های غیرقانونی محرز شده است یا خیر، عنوان کرد: بله، کم‌کاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه مشخص و بر اساس حکم قاضی در دادگاه سال 95، پس از بررسی تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط، دانشگاه عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مجلس به ماجرای افزایش سقط جنین در ایران

ورود مجلس به ماجرای افزایش سقط جنین در ایران