مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 10:002020-09-02سياسي

باز تعریف واژه رجل سیاسی ضروری است


یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: بازتعریف واژه رجل سیاسی برای کاندیدا شدن افراد در انتخابات ریاست جمهوری ضروری است.

- ایسنا/اصفهان یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: بازتعریف واژه "رجل سیاسی" برای کاندیدا شدن افراد در انتخابات ریاست جمهوری ضروری است.

حسین محمد صالحی دارانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری که به کمیسیون شوراهای مجلس ارجاع شده است، اظهار کرد: هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است چرا که هنوز قانون شوراها و این طرح در کارگروه تخصصی در حال بررسی است تا بعد به کمیسیون بیاید و سپس قانون انتخابات ریاست جمهوری بررسی جامع تر می شود.

وی با بیان اینکه هنوز در خصوص اصلاح انتخابات ریاست جمهوری اصلاحی رخ نداده است، افزود: اما در خصوص شوراهای شهر قرار است شهر و روستا را از یکدیگر تفکیک کنیم تا شرایط انتخاب شوندگان و کاندیداها تغییر کند.

چون تعداد زیادی از شوراها را روستاها تشکیل می دهند، که باید این روستاها را طبق طرح ویژه تر بررسی کنیم چراکه برخی روستاها اصلاً کاندیدا ندارند و تسهیل شرایط در کاندیدا شدن امکان حضور افراد بیشتر در صحنه را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز تعریف واژه رجل سیاسی ضروری است

باز تعریف واژه رجل سیاسی ضروری است