مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-02سياسي

راه اندازی میز خدمت برای تسریع درخدمت محترمانه به مردم ضروری است


رییس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: با راه اندازی میز خدمت در ادارات باید ضمن تکر یم ارباب رجوع، زمینه خدمت رسانی محترمانه و سریعتر به مردم مهیا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرهبری به صورت انفرادی و بدون حضور افراد، پیام بزرگی برای جهان بود که دین اسلام نسبت به حفظ جان و سلامت مردم اهمیت بسیار بالایی قائل است و عالی ترین مقام دینی کشور اهتمام ویژه ای به رعایت نکات بهداشتی دارند.

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین با اشاره به سفر محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور به استان قزوین یادآور شد: پروژه بیمارستان 700 تختخوابی قزوین با واگذاری ادامه ساخت به قرارگاه خاتم الانبیا و نیز تسریع در اجرای الحاقی بیمارستان شهید رجایی تعیین تکلیف و تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی افزود: حضور استاندار در مناطق مختلف استان و برگزاری جلسات شورای اداری در شهرستان ها و بخش ها می تواند به اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی کمک کند تا مردم بیشتر به مدیران استان امیدوار و دلگرم شوند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از مدیران استان انتظار داریم اگر نمایندگان نامه ها و درخواست های مردمی را به آنها ارجاع دادند در پاسخگویی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: البته نمایندگان همه شرایط و وضعیت را درک می کنند و حتی اگر درخواستی امکان اجرایی نداشته باشد با نگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی میز خدمت برای تسریع درخدمت محترمانه به مردم ضروری است

راه اندازی میز خدمت برای تسریع درخدمت محترمانه به مردم ضروری است