مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-02اجتماعي

فستیوال طراحی فرش در استان سمنان برگزار می شود


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از برگزاری فستیوال طراحی فرش در استان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح شناسنامه دار کردن فرش این خطه از سرزمین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد بعدازظهر چهارشنبه در جلسه توسعه و بازآفرینی فرش دستباف استان در شرکت شهرک های صنعتی سمنان بابیان اینکه برگزاری فستیوال طراحی فرش در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: با توجه به اینکه این هنر در استان به شکل زیبایی وجود دارد لذا می تواند به شناسنامه دار کردن فرش این خطه از سرزمین منتهی شود.

وی ضمن بیان اینکه تولید فرش دستباف نیازمند احیا است، افزود: فرش بافی یکی از مشاغلی که برای توانمند شدن مددجویان پیشنهاد و در ادامه مسیر از آنها حمایت های لازم صورت می گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه توسعه بازار فرش دستباف از طریق شرکت های وابسته به این نهاد می تواند راهی برای جان بخشی به صنعت فرش باشد، ابراز داشت: در این راستا آموزش، شناسنامه دار کردن، تأمین مواد اولیه، تضمین فروش و پشتیبانی با حمایت شرکت های وابسته به کمیته امداد انجام خواهد گرفت.

مسعودیان راد بابیان اینکه هم اکنون شرایط لازم برای تولید و فروش فرش چندان مناسب نیست، تصریح کرد: حضور خیران، برگزاری رویدادهایی نظیر فستیوال به کارگیری شرکت های مرتبط و آموزش مددج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فستیوال طراحی فرش در استان سمنان برگزار می شود

فستیوال طراحی فرش در استان سمنان برگزار می شود