مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 10:452020-09-02سياسي

یادواره شهدای سرخه برگزار می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: یادواره شهدای سرخه در روز سوم مهرماه و در شب شهادت امام حسن عسکری (ع) با رعایت همه پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، سرهنگ مرتضی عبداللهی ظهر امروز در جلسه شهرستانی ستاد یادواره شهرستان سرخه در سالن جلسات سپاه این شهرستان، ضمن اشاره به اتفاق بی نظیر یادواره شهدای شهرستان در سال گذشته که به همت مردم رقم خورد، اظهار کرد: در چهل سالگی دفاع مقدس قرار داریم و فرهنگ دفاع مقدس باید در یادها ماندگار شود؛ اگر ما امروز به تکلیف خویش به نحو احسن عمل نکنیم، در حق شهدا کوتاهی کرده ایم.

وی تصریح کرد: در این یادواره، در نظر داریم کمیته های لازم را تشکیل دهیم و با تصویب اعضای ستاد یادواره، برنامه را در روز سوم مهرماه و در شب شهادت امام حسن عسکری (ع) برگزار کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه افزود: در نظر داریم برنامه های متنوع و متفاوت تری از گذشته با رعایت همه پروتکل های بهداشتی داشته باشیم تا خاطره خوب اجلاسیه سال گذشته بار دیگر تکرار شود.

عبداللهی تصریح کرد: باید هر یک به نوبه خود تلاش کنیم تا در هفته دفاع مقدس، شهر رنگ بوی شهدا و دفاع مقدس به خود بگیرد؛ البته در این راه نقش بی نظیر و حضور پررنگ مردم را نباید نادیده گرفت که همیشه دست در دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای سرخه برگزار می شود

یادواره شهدای سرخه برگزار می شود