مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 11:002020-09-02اقتصادي

خرید کامپیوتر گیمینگ از فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر


لیون کامپیوتر فعالیت خود را از سال 1383 در زمینه ی فروش قطعات کامپیوتر به صورت اینترنتی شروع نموده و پخش محصولات بسیاری از شرکت های ایرانی و خارجی را دارا می باشد.

- لیون کامپیوتر فعالیت خود را از سال 1383 در زمینه ی فروش قطعات کامپیوتر به صورت اینترنتی شروع نموده و پخش محصولات بسیاری از شرکت های ایرانی و خارجی را دارا می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام لیون کامپیوتر، این فروشگاه اینترنتی در هشتمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران، به عنوان برترین فروشگاه به انتخاب مردم انتخاب شد و در دوازدهمین دوره این جشنواره نیز، کاندید برترین فروشگاه تخصصی شد.

تیم تحقیق و توسعه فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر با تجربه 16 ساله خود و رصد کردن بازار کامپیوتر و قطعات جانبی و کالاهای دیجیتال و بواسطه ارتباط تنگاتنگی که با کاربران خود از طریق راه های ارتباطی متفاوت نظیر تالار گفتمان فروشگاه لیون کامپیوتر دارد، همواره دغدغه های کاربران این بخش را تحت نظر داشته و بررسی می کند.

خرید کامپیوتر گیمینگ یا انتخاب قطعات مناسب برای یک سیستم گیمینگ، برای هر کسی که چنین قصدی دارد، می تواند چالش بزرگی باشد، چرا؟ 1.

با توجه به وضعیت قطعات کامپیوتر در بازار ایران و کمبود بسیاری از کالاها، در انتخاب قطعات دلخواه با مشکل مواجه خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید کامپیوتر گیمینگ از فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر

خرید کامپیوتر گیمینگ از فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر