مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-02سياسي

تکرار توهین «شارلی ابدو» و رفتار دوگانه فرانسه در قبال آزادی بیان!


سیدمسعود شجاعی طباطبایی نسبت به رفتار دوگانه رییس جمهور فرانسه در مورد «آزادی بیان و عقیده» در انتشار کاریکاتور توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) واکنش نشان داد.

- سیدمسعود شجاعی طباطبایی نسبت به رفتار دوگانه رییس جمهور فرانسه در مورد آزادی بیان و عقیده در انتشار کاریکاتور توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز گذشته هفته نامه فکاهی فرانسوی شارلی ابدو ، در اقدامی توهین آمیز کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) را روی جلد خود بازنشر کرد.

این اتفاق در حالی رخ داده که امانوئل مکرون در واکنش نسبت به این اتفاق، آن را مصداق آزادی بیان خوانده است! سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیرکل هنرهای تجسمی حوزه هنری و طراح و کارتونیست بین المللی درباره انتشار این کاریکاتورهای موهن به خبرنگار مهر گفت: اقدام هفته نامه فکاهی فرانسوی شارلی ابدو در انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه پیامبر اکرم (ص) بسیار تأسف آور است.

نکته قابل تأمل این است که امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه نه تنها این موضوع را محکوم نکرده بلکه عنوان کرده کشورم از آزادی بیان و عقاید برخوردار است.

مساله ما این است که این آزادی بیان و عقاید چرا دوگانه است؟ وقتی به بحثی چون هولوکاست می رسیم، شدیدترین مجازات ها در فرانسه را به همراه دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار توهین «شارلی ابدو» و رفتار دوگانه فرانسه در قبال آزادی بیان!

تکرار توهین «شارلی ابدو» و رفتار دوگانه فرانسه در قبال آزادی بیان!