مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-02اقتصادي

91 درصد نقاط روستایی استان سمنان از نعمت گاز بهره مند هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه 91 درصد نقاط روستایی استان از نعمت گاز بهره مند هستند، گفت: گازرسانی به جنوب دامغان می بایست در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در حال حاضر 100 درصد نقاط شهری استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند، ابراز داشت: این آمار برای نقاط روستایی استان بالغ بر 91 درصد گزارش می شود.

وی بابیان اینکه بهره مندی تمامی روستاهای استان سمنان از نعمت گاز به طور ویژه باید پیگیری شود، افزود: اگرچه تاکنون نیز اقدامات خوبی برای گازرسانی به روستاها انجام شد اما انتظار می رود در مابقی نقاط نیز کار پیگیری و به اتمام برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه گازرسانی به جنوب دامغان و روستاهای دامنه رشته کوه البرز در استان از مطالبه های مردمی می بایست در دستور کار قرار گیرد، ابراز داشت: انتظار می رود با تأمین اعتبارات لازم و عزم شرکت ملی گاز ایران برای گازرسانی به این مناطق اقدام شود.

خجسته پور بابیان اینکه تعدادی از روستاهای صعب العبور استان سمنان گاز طبیعی ندارند، در ادامه تصریح کرد: رفع این موضوع از شرکت گاز می بایست در دستور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

91 درصد نقاط روستایی استان سمنان از نعمت گاز بهره مند هستند

91 درصد نقاط روستایی استان سمنان از نعمت گاز بهره مند هستند