مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 11:502020-09-02سياسي

مبادله تفاهمنامه بین میراث فرهنگی فارس و شهرداری و شورای شیراز


اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس و شورای شهر و شهرداری شیراز یک تفاهمنامه همکاری متقابل امضاء و مبادله کردند.

- ایسنا/فارس اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس و شورای شهر و شهرداری شیراز یک تفاهمنامه همکاری متقابل امضاء و مبادله کردند.

بعداز ظهر چهارشنبه 12 شهریور و در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، تفاهمنامه همکاری متقابل بین اداره کل میراث فرهنگی فارس، شورای شهر و شهرداری شیراز، امضا و مبادله شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس این تفاهمنامه همکاری های سه جانبه افزایش یافته و ارائه خدمات در زمینه های مدیریت یکپارچه شهری، استفاده از ظرفیت ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری طرفین در حفظ، مرمت و احیای بناها و محدوده های دارای ارزش تاریخی و میراثی در راستای ارتقای کیفیت فضاهای شهری و بازآفرینی اماکن و محدوده های مورد نظر با استفاده از ابزارهای مختلف و .

تسهیل خواهد شد.

تخفیف عوارض برای دفاتر گردشگری زیان دیده از کرونا شهردار شیراز در حاشیه این جلسه گفت: بیش از 100 میلیارد تومان پروژه در بافت تاریخی - فرهنگی شیراز اجرایی شده و در حال انجام است.

حیدر اسکندرپور افزود: همکاری و ارتباط بین این نهادها موجب تسریع در انجام پروژه ها و بهبود وضعیت و رونق دوباره بافت تاریخی - فرهنگی شیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادله تفاهمنامه بین میراث فرهنگی فارس و شهرداری و شورای شیراز

مبادله تفاهمنامه بین میراث فرهنگی فارس و شهرداری و شورای شیراز