مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 13:152020-09-02پزشكي

تغییر چهره بیمارستانِ 50 ساله کرمانشاه


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بااشاره به نوسازی برخی بخش های بیمارستان طالقانی کرمانشاه، از تسریع در روند نوسازی این بیمارستان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بااشاره به نوسازی برخی بخش های بیمارستان طالقانی کرمانشاه، از تسریع در روند نوسازی این بیمارستان خبر داد.

دکتر محمودرضا مرادی در نشست نوسازی بیمارستان طالقانی با اشاره به قدمت بالای این بیمارستان گفت: مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی به عنوان بزرگترین تروماسنتر غرب کشور نقش مهمی در رسیدگی و درمان مصدومین حوادث مختلف ایفا می کند و با توجه به قطب بودن بیمارستان در بخش ترومای غرب کشور، قدمت بالای آن موجب نارضایتی مراجعان در برخی بخش ها در این بیمارستان شده بود.

وی افزود: بر همین اساس و با توجه به حجم مراجعات بالا و اینکه ظاهر نامناسب بیمارستان موجب تاثیر نامطلوب بر روحیه مراجعان آن شده بود، نوسازی و بهسازی کامل این بیمارستان به صورت جدی در دستور کار دانشگاه قرار گرفت.

مرادی تصریح کرد: در حال حاضر با اجرای طرح بهسازی و نوسازی بیمارستان طالقانی، در وضعیت این بیمارستان تغییرات محسوسی صورت گرفته و بخش ها و قسمت های بهسازی شده آن از استانداردهای لازم برخوردار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر چهره بیمارستانِ 50 ساله کرمانشاه

تغییر چهره بیمارستانِ 50 ساله کرمانشاه