مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 13:202020-09-02سياسي

3 هزار حامی از فرزندان معنوی خود در استان سمنان حمایت می کنند


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: سه هزار حامی در این استان از دو هزار و 500 نفر در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد عصر پنجشنبه در جلسه طرح اکرام ایتام و محسنین به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه در راستای طرح هر کارمند یک حامی معنوی بهری گیری از ظرفیت استانداری ها در راستای حمایت ایتام در بین خانواده های کارمندان ادارات مدنظر قرارداد، اظهار داشت: کارمندان استانداری نقش بسیار خوبی در مشارکت در طرح اکرام داشته اند.

وی بابیان اینکه حدود دو هزار و 500 نفر در راستای طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت سه هزار حامی در استان سمنان هستند، اضافه کرد: سازمان دهی جذب منابع درآمدی از محورهای مهم در طرح اکرام ایتام و محسنین است.

استان سمنان رتبه نخست را در سرانه پرداختی طرح اکرام کسب کرد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه در اجرای طرح هر کارمند یک حامی معنوی نقش کارمندان به عنوان منبع درآمدی نیست، تصریح کرد: کارمندان به عنوان منابع تولید فکر با ارائه ایده ها و طرح های جدید برای بهبود وضعیت خانواده ایتام نقش مؤثری را ایفا می کنند.

مسعودیان راد خاطرنشان کرد: استان سمنان در درصد تحقق رشد طرح ایتام رتبه دوم را در کشور داشته و در طرح سرانه پرداختی نیز استان سمنان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار حامی از فرزندان معنوی خود در استان سمنان حمایت می کنند

3 هزار حامی از فرزندان معنوی خود در استان سمنان حمایت می کنند