مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 13:352020-09-02سياسي

شمار پرونده های کمیسیون ماده 100 در همدان افزایش یافته است


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان گفت: تخلفات مشترکی در حوزه کمیسیون ماده 100 وجود دارد که موجب افزایش تعداد پرونده های مورد بررسی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نرگس نورالله زاده بعدازظهر چهارشنبه در صحن شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه کاهش تخلفات در صورت اصلاح ضوابط، امکان پذیر است، افزود: تخلفات مشترکی در حوزه کمیسیون ماده 100 وجود دارد که موجب افزایش تعداد پرونده های مورد بررسی شده است.

وی با بیان اینکه احداث انباری و بالکن به عنوان نیاز اساسی در منازل مسکونی آپارتمانی (با متراژ مشخص) در ضوابط اجباری نیست؛ عنوان کرد: اگر رندومی آرای کمیسیون ها مورد بررسی قرار گیرد در این صورت، بالای 90 درصد تخلفات به ایجاد انباری و احداث بالکن مازاد بر پروانه و موارد مشابه ختم می شود.

نورالله زاده پاسخ مسئولان ذی ربط در راستای عدم اصلاح ضوابط موجود را تدوین طرح تفصیلی اعلام کرد و افزود: این پاسخ منطقی نیست زیرا این طرح چندین سال طول می کشد و باید هر چه سریع تر به منظور تسهیل امور شهروندان، تعیین تکلیف شود.

وی در ادامه با اشاره به ساخت وساز غیرمجاز در باغ ها، گفت: سبک زندگی شهری تغییر کرده و شهروندان به اجبار به سمت و سوی آپارتمان نشینی روی آورده اند؛ از این رو گسترش فضاهای سبز و باغ ها اولویت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار پرونده های کمیسیون ماده 100 در همدان افزایش یافته است

شمار پرونده های کمیسیون ماده 100 در همدان افزایش یافته است