مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 15:452020-09-02اجتماعي

حیدرآباد نهبندان قطب پرورش شتر می شود


فرماندار نهبندان با بیان اینکه مردم روستای حیدرآباد نهبندان علی رغم مشکلاتی از قبیل گرمای شدید هوا و گرد و خاک زیاد در این منطقه، روستا را ترک نکرده اند، - گفت: مردم این روستا باید تشویق شود بنابراین این روستا به لحاظ توسعه باید مد نظر باشد.

مجید بیکی، امروز چهارشنبه 12 شهریور در دیدار با مردم روستای حیدرآباد، اظهار کرد: با همکاری مسئولان درصدد هستیم تا بخشی از مشکلات روستاها را در جهت تثبیت جمعیت و مهاجرت معکوس رفع کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار نهبندان با بیان اینکه مردم روستای حیدرآباد نهبندان علی رغم مشکلاتی از قبیل گرمای شدید هوا و گرد و خاک شدید در این منطقه، روستا را ترک نکرده اند، گفت: مردم این روستا باید تشویق شود بنابراین این روستا به لحاظ مباحث توسعه و اعتباری در اولویت فرمانداری قرار می گیرد.

بیکی با بیان اینکه پراکندگی و دور افتاده بودن روستای حیدرآباد نسبت به روستاهای دیگر نهبندان، توجیه خدمات رسانی همانند گاز رسانی، جاده سازی و آبرسانی را کمتر کرده است، تصریح کرد: برنامه دولت و نظام رسیدگی به روستاها است، بنابراین این روستا در مباحث زیرساختی، اشتغال و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مد نظر قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدرآباد نهبندان قطب پرورش شتر می شود

حیدرآباد نهبندان قطب پرورش شتر می شود