مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 15:502020-09-02اجتماعي

تکمیل مصیبت کرونا با قصور آموزش و پرورش؛ «شاد 2» هم ناقص است!


بحران بزرگتر زمانی خودنمایی می کند که بدانیم شبکه آموزش دانش آموزی برای برگزاری کلاس های درس حتی به اندازه برخی نرم افزار های وطنی هم قابلیت ندارد و در نتیجه، - البته ذکر «مجازی» بودن آموزش کافی است تا بدانیم پای ممنوعه بزرگتری با کرونا به زندگی دانش آموزان باز شده است.

دنیای وسیع اینترنت که در همه سال‌های گذشته هیچ طرح و برنامه‌ای برای ارتباط دانش آموزان با آن در دستور کار قرار نگرفته بود و حالا به بهانه شاد و آموزش مجازی، بی هیچ حد و مرزی به روی ایشان گشوده شده است.

وضعیتی که به رغم سپری شدن شش ماه و اندی از شیوع کرونا، هنوز هم هیچ تدبیری برایش اندیشیده نشده، تا جایی که می‌بینیم یکی از دستور کار‌های آتی مسئولان آموزش و پرورش، مذاکره با مسئولان وزارت ارتباطات برای رایگان کردن اینترنت مصرفی در استفاده از اپلیکیشن شاد است! مذاکره‌ای که رییس جمهور هم به آن ورود کرده و ظاهرا با دستور وی قرار است به نتیجه برسد.

نکته اساسی‌تر این است که ظاهرا برای مسئولان وزارت آموزش و پرورش هیچ اهمیتی ندارد که آیا آموزش مجازی برای همه دانش آموزان ایرانی فراهم است یا خیر که اگر اهمیت داشت، ده‌ها طرح و تدبیر مختلف برای توزیع گوشی‌های هوشمند در مناطق کم برخورددار و تهیه و توزیع آموزش‌های استاندارد و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مصیبت کرونا با قصور آموزش و پرورش؛ «شاد 2» هم ناقص است!

تکمیل مصیبت کرونا با قصور آموزش و پرورش؛ «شاد 2» هم ناقص است!