مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 17:502020-09-02سياسي

اجرای آیین جوش زنی ایران(هرمزآباد رفسنجان) در خارج از کشور


دبیر سوگواره آیین جوش زنی ایران(هرمزآباد رفسنجان) گفت: پیگیری های زیادی برای اعزام آیین جوش زنی ایران(هرمزآباد رفسنجان) به خارج از کشور انجام داده ایم و بزودی این آیین سنتی عزاداری را در یکی از کشورهای همسایه اجرا می شود.

- اجرای آیین جوش زنی ایران(هرمزآباد رفسنجان) در خارج از کشور ایسنا/کرمان دبیر سوگواره آیین جوش زنی ایران(هرمزآباد رفسنجان) گفت: پیگیری های زیادی برای اعزام آیین جوش زنی ایران(هرمزآباد رفسنجان) به خارج از کشور انجام داده ایم و بزودی این آیین سنتی عزاداری را در یکی از کشورهای همسایه اجرا می شود.

ابراهیم رضوی مقدم عصر امروز 12 شهریورماه در نشست خبری سوگواره آیین جوش زنی ایران اظهار کرد: اسناد زیادی وجود دارد که فلسفه قیام عاشورا را تبیین می کند و آگاهی مردم نسبت به این موضوع می تواند شبهاتی که گاهی به وجود می آید را برطرف کند.

دبیر آیین جوش زنی ایران افزود: هر کسی باید به اندازه توان خود برای ماندگاری قیام عاشورا تلاش کند، که مراسم های مختلفی از زمان های دور برای عزاداری سید و سالار شهیدان وجود داشته و نسل و به نسل منتقل شده که زنده نگهداشتن این آیین ها به نوبه خود نوعی زنده نگه داشتن قیام امام حسین (ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آیین جوش زنی ایران(هرمزآباد رفسنجان) در خارج از کشور

اجرای آیین جوش زنی ایران(هرمزآباد رفسنجان) در خارج از کشور