مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 18:352020-09-02اجتماعي

ثبت نام 82 هزار کلاس اولی در مدارس استان اصفهان


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اعلام اینکه از 88 هزار کلاس اولی در استان در حال حاضر بیش از 82 هزار نفر در سامانه سناد ثبت نام کرده اند، - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد: ثبت نام 82 هزار کلاس اولی در مدارس استان اصفهان ایسنا/اصفهان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اعلام اینکه از 88 هزار کلاس اولی در استان در حال حاضر بیش از 82 هزار نفر در سامانه سناد ثبت نام کرده اند، گفت: 10 هزار و 700 کودک در مقطع پیش دبستانی ثبت نام کرده اند.

شهین جوانی شامگاه (چهارشنبه، 12شهریور ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش ثبت نام دوره پیش دبستانی در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: تاکنون 10 هزار و 700 کودک در مقطع پیش دبستانی ثبت نام کرده اند که 13 درصد سال گذشته است.

وی با اشاره به اینکه دوره پیش دبستانی بسیار مهم است، گفت: آموزش پایه مبنای توسعه پایدار است و یادگیری بسیاری از مسائل در دوره پیش دبستانی اتفاق می افتد تا جایی که بسیاری از کشورها دوره پیش دبستانی را در کشور خود اجباری کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان با اظهار امیدواری از اینکه والدین کودکان نسبت به ثبت نام آنها در دوره پیش دبستانی اقدام کنند، افزود: در این دوره پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 82 هزار کلاس اولی در مدارس استان اصفهان

ثبت نام 82 هزار کلاس اولی در مدارس استان اصفهان