مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 19:202020-09-02سياسي

فرسودگی شبکه آب مهم ترین مشکل شهر پیشوا است


فرسودگی شبکه انتقال آب شهری به یکی از معضلات شهر پیشوا تبدیل شده که این امر مهم باید بیش از پیش مورد توجه و اهمیت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از پیشوا، احمد قمی رییس شورای اسلامی شهر پیشوا عصر چهارشنبه در جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا با مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرق استان تهران از نگاه ویژه آبفای منطقه در خصوص انتقال آب سد ماملو و تأمین آب شرب شهرستان تشکر، قدردانی و اظهار کرد: خوشبختانه این اتفاق از اقبال خوبی در بین شهروندان برخوردار شد.

وی افزود: فرسودگی شبکه انتقال آب شهری به یکی از معضلات شهر پیشوا تبدیل شده که این امر مهم باید بیش از پیش مورد توجه و اهمیت قرار گیرد زیرا که این موضوع هزینه های بسیار زیادی به مدیریت شهری متحمل ساخته است.

رییس شورای اسلامی شهر پیشوا ادامه داد: عمده حفاری های سطح شهر در عملیات فاضلاب شهری و در رفع ترکیدگی های پی درپی شبکه آب توسط آبفا انجام می شود که رعایت اصول فنی، ایمنی و استفاده از تجهیزات لازم در اجرای پروژه ها بسیار حائز اهمیت است و تقاضا داریم پرسنل محترم در این خصوص حساسیت بیشتری نسبت اجرای حفاری ها داشته باشند.

قمی بیان کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در خصوص پیشبرد اهداف خود در اجرای پروژه های عمرانی، نیازمند هماهنگی و اعلام برنامه های آبفا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی شبکه آب مهم ترین مشکل شهر پیشوا است

فرسودگی شبکه آب مهم ترین مشکل شهر پیشوا است