مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 19:452020-09-02حوادث

کشف حدود 140 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی


فرمانده انتظامی استان تهران از کشف 139 کیلو و 800 گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان کرمان و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اطلاعات چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که به شکل پیچیده ای اقدام به تهیه، توزیع و جابه جایی مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های مرکزی کشور می کردند رسیدگی به این موضوع به شکل ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران در بررسی های انجام شده دریافتند که سوداگران مرگ قصد دارند یک محموله سنگین از مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه تریلی تحت پوشش بار تجاری از یکی از استان های جنوبی بارگیری و به استان های مرکزی کشور انتقال دهند، ادامه داد: در تحقیقات میدانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با پلیس مواد مخدر استان کرمان خودرو مورد نظر در شهرستان سیرجان شناسایی و طی عملیاتی متوقف شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 139 کیلو و 800گرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: پرونده مقدماتی تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف حدود 140 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی

کشف حدود 140 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی