مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 02:302020-09-02فناوري

بوی ماه مهر زیر سایه کرونا


آغاز سالتحصیلی جدید و بوی ماه مهر امسال با وجود سایه شوم ویروس کرونا همراه شده و موجب به وجود آمدن دغدغه و نگرانی بسیاری برای والدین و دانش آموزان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، تا چند روز آینده سال تحصیلی جدید آغاز می شود، دانش آموزان مانند هر سال خود را برای شروع مدرسه آماده می کنند اما امسال بوی ماه مهر با سال های قبل تفاوت دارد و دانش آموزان در شرایط خاصی سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.

در سال تحصیلی گذشته دانش آموزان چهار ماه را با کرونا سپری کردند، بسیاری از آموزش ها و مهارت‌ها از طریق فضای مجازی ارائه شد و در برخی از روستاهایی که به اینترنت دسترسی نداشتند با روش های دیگری دانش آموزان موفق به پایان سال تحصیل شدند.

امسال زمان بازگشایی مدارس 15 شهریور ماه تعیین شده تا رفع اشکالات از دانش آموزان صورت گیرد و با آمادگی بیشتری دروس جدید را فرا گیرند، اما در همین روزها برخی از دانش آموزان روستاها هنوز هم به پیام رسان شاد و اینترنت دسترسی ندارند.

نبود زیر ساخت در برخی از روستاها سبب شد تا با پایان سال تحصیلی گذشته، مدیران برای این زیر ساخت ها اقداماتی انجام دهند تا امسال در صورتی که شرایط کرونا به گونه ای باشد که دانش آموزان نتوانند در مدرسه حاضر شوند از طریق پیام رسان شاد به دروس جدید دسترسی داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوی ماه مهر زیر سایه کرونا

بوی ماه مهر زیر سایه کرونا