مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 03:052020-09-02سياسي

راز ماندگاری و احیای اسلام در قیام امام حسین(ع) است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: امام حسین در صحرای کربلا جانفشانی کرد تا سنت فراموش شده پیامبر اسلام(ص) را احیا کند و چنانچه پیامبر گرامی مان، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: امام حسین در صحرای کربلا جانفشانی کرد تا سنت فراموش شده پیامبر اسلام(ص) را احیا کند و چنانچه پیامبر گرامی مان، اسلام را بنا نهاد، راز ماندگاری و احیای اسلام نیز در قیام امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی در همایش رهروان زینبی(س)، اظهار کرد: اگر شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم پای در راه حسین(ع) گذاشته و با اخلاص و ایثار از جان خود گذشتند و سردار سلیمانی همچون علی اکبر(ع)، اربا اربا شد، بازماندگان باید رهروان راه زینب(س) و پیام آور عاشورای حسینی و شهدای انقلاب باشند.

وی با بیان این که دو چهره در صحرای کربلا نمود دارد، یکی چهره ایثار و شهادت و دیگری پیام عاشورا است، افزود: ایثار و شهادت همان کاری است که امام حسین(ع) و یارانش در قامت شجاعت و ایثار انجام دادند و پیام عاشورا نیز همان تفسیر زیبایی کربلاست که حضرت زینب(س) روایتگر آن بود.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر این که معروف است امام حسین(ع) در صحرای کربلا، سنگینی ولایت و رهبریت کاروان عاشورا را بعد از خود بر عهده زینب کبری(س) گذاشت، اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز ماندگاری و احیای اسلام در قیام امام حسین(ع) است

راز ماندگاری و احیای اسلام در قیام امام حسین(ع) است