مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 03:102020-09-02اقتصادي

9.5میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان خرمشهری پرداخت شد


برای اشتغال معلولان تحت پوشش اداره بهزیستی این شهرستان، تسهیلات اشتغال زایی به میزان 9 میلیارد و 500 میلیون ریال تا پایان سال 98 به مددجویان پرداخت شد.

- لیلا هفت جوش در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای خودکفا سازی، ایجاد اشتغال معلولان و بازتوانی مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی خرمشهر، تا پایان سال گذشته تسهیلات اشتغال زایی به میزان 9 میلیارد و 500 میلیون ریال به مددجویان این اداره پرداخت شد.

وی با بیان اینکه به 21 نفر متقاضی تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است، افزود: از این تعداد 18 نفر بانوی زن سرپرست خانوار و سه نفر مددجوی مرد واجد شرایط بوده اند که به دلیل اشتغال و فعالیت آنها در رشته های خیاطی، آرایشگری، خدمات کامپیوتری، سوپرمارکت، هنرهای تجسمی و موارد مشابه تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شد.

رییس اداره بهزیستی خرمشهر در ادامه بیان کرد: سرانه پرداختی این تسهیلات اشتغال زایی به افراد بین 200 تا 500 میلیون ریال بوده است.

هفت جوش در پایان گفت: از همه مددجویان واجد شرایط در حوزه های امور اجتماعی از قبیل زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنها، امور توان بخشی شامل معلولان، امور پیشگیری شامل افراد مبتلا به بیماری اعتیاد که در مراکز ترک اعتیاد دارای مجوز از بهزیستی ترک کرده و در حال حاضر پاک شده اند و همچنین کسانی که مدارک ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9.5میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان خرمشهری پرداخت شد

9.5میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان خرمشهری پرداخت شد