مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-03فرهنگي

جدیدترین بازیگر سریال جاسوسی تلویزیون مشخص شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سریال تلویزیونی خانه امن با رعایت پروتکل های بهداشتی و تصویربرداری در شهر های مختلف ایران از جمله ارومیه و کردستان کارش را جلو برده تا مهرماه تولید این مجموعه به اتمام برسد.

- خانه امن سریال پربازیگر و پرلوکیشنی است که در 50 قسمت توسط مرتضی اصفهانی طراحی و به قلم حسین تراب نژاد نگاشته شده و تا امروز بازیگران زیادی را جلوی دوربینش قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، سریال تلویزیونی خانه امن با رعایت پروتکل های بهداشتی و تصویربرداری در شهر های مختلف ایران از جمله ارومیه و کردستان کارش را جلو برده تا مهرماه تولید این مجموعه به اتمام برسد.

شایسته ایرانی چند روزی است در نقشی متفاوت مقابل رحیم نوروزی جلوی دوربین احمد معظمی رفته است.

پخش سریال جاسوسی امنیتی به احتمال زیاد اواسط پاییز خواهد بود.

خانه امن سریال پربازیگر و پرلوکیشنی است که در 50 قسمت توسط مرتضی اصفهانی طراحی و به قلم حسین تراب نژاد نگاشته شده و تا امروز بازیگران زیادی را جلوی دوربینش قرار داده است.

بازیگرانی همچون حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی پور، سیما تیرانداز، حمید عطایی، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، سپیده خداوردی، سوگل طهماسبی، علیرضا رییسی، نیلوفر کوخانی، ارسطو خوشرزم، روژین رحیمی طهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین بازیگر سریال جاسوسی تلویزیون مشخص شد

جدیدترین بازیگر سریال جاسوسی تلویزیون مشخص شد