مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-03اقتصادي

38 بنگاه املاک متخلف در زنجان پلمب شد


دادستان عمومی و انقلاب زنجان، به عاملان دخیل در ایجاد مشکل گرانی مسکن در استان زنجان هشدار داد و گفت: در گام اول برخورد با سودجویان 38 بنگاه املاک متخلف در زنجان پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محسن کرمی صبح پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران به عاملان دخیل در ایجاد مشکل گرانی مسکن در استان زنجان هشدار داد و گفت: تنها در روز گذشته 6 مشاور املاک دراستان پلمب شد.

وی اظهار کرد: این تعداد مشاور املاک به صورت غیر مجاز و بدون پروانه کسب درزنجان فعالیت کرده و تخلفات زیادی را انجام داده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان، گفت: این تعداد مشاور املاک پلمب شده به علت خرید فروش صوری، ایجاد جو کاذب، ایجاد شبکه زنجیره ای و فضای ناسالم و تحریک افراد مبادرت به بالا رفتن قیمت مسکن، زمین و اجاره بها در زنجان می شدند.

کرمی تاکید کرد: به صاحبین این مشاورین املاک از یک سال گذشته تذکر داده شده بود و به تخلفات خود واقف بودند ولی همچنان فعالیت خود را انجام می دادند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان با افرادی که بازار مسکن را آشفته می کنند برخوردخواهد کرد، افزود: اگر مشاورین املاک از اقدامات متخلفانه دست نکشند برخورد قانونی با آنها صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 بنگاه املاک متخلف در زنجان پلمب شد

38 بنگاه املاک متخلف در زنجان پلمب شد