مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-03اقتصادي

واردات و قاچاق کالا از کره جنوبی با وجود بلوکه شدن اموال ایران در این کشور


کره جنوبی 7.

5 میلیارد دلار از دارایی ها ما را بلوکه کرده و جالب است این کشور تقریباً به همین میزان از طرق قانونی و قاچاق کالا به کشور ما صادر می کند.

- حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با انتقاد از واردات بی رویه کالا به کشور گفت: واردات بی رویه کالا به کشور مغایر با اقتصاد مقاومتی است.

در اقتصاد مقاومتی بر واردات و صادرات هوشمندانه تأکید شده است و حال آنکه واردات بی رویه به کشور به هیچ وجه هوشمندانه نیست.

وی افزود: کشور کره جنوبی 7.

5 میلیارد دلار از دارایی های ما را بلوکه کرده و جالب است همین کشور به همین میزان از طرق قانونی و یا قاچاق کالا به کشور ما وارد می کند.

عضو هیأت رییسه مجلس اظهار داشت: واردات بی رویه کالا به کشور ابتدا به اشتغال کشور آسیب می زند و دیگر اینکه موجب هدررفت منابع ارزی کشور آن هم در شرایط خاص اقتصادی که ما در آن قرار داریم، می شود.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: از 21 فروردین 97 تا 16 مرداد همان سال 21.

3 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی به واردات کالاهای اساسی تخصیص یافت که ما شاهد بودیم گوشتی که بنا بود با ارز دولتی به کشور وارد و با قیمت ارزان در اختیار مردم قرار گیرد با قیمت نزدیک به قیمت آزاد به دست مصرف کنندگان نهایی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات و قاچاق کالا از کره جنوبی با وجود بلوکه شدن اموال ایران در این کشور

واردات و قاچاق کالا از کره جنوبی با وجود بلوکه شدن اموال ایران در این کشور