مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-03سياسي

معرفی 10 دستگاه برتر استان فارس


دبیر اجرایی جشنواره شهید رجایی استان فارس گفت: 5 دستگاه در 5 گروه متفاوت به عنوان دستگاه های ممتاز به عنوان دستگاه برتر در حوزه خدمات رسانی انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن نوروزی صبح پنجشنبه در جشنواره شهید رجایی بیان کرد: علاوه بر 5 دستگاه ممتاز دو دستگاه دیگر نیز به علت دارا بودن بیشترین پیشرفت نسبت به سال گذشته انتخاب شده است و از 3 دستگاه نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی اضافه کرد: یکی از معیارهای عمومی در شناخت دستگاه های برتر استان اختصاص یافتن اختیارات به دستگاه های تابعه در شهرستان ها خواهد بود این در حالی ا ست که پیاده سازی نظام یک پارچه سازی مدیریت و اصلاح ساختار اداری نیز از جمله شاخص هایی است که مورد ارزیابی قرار گرفته است.

نوروزی در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: یکی دیگر از شاخص های شناسایی دستگاه های برتر پیاده سازی دولت الکترونیک در دستگاه های اجرایی است و در کنار این موضوع نحوه اجرایی شدن میز خدمت و زیر ساخت های دولت الکترونیک نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.

او در بررسی شاخص های عمومی نیز تصریح کرد: توجه به اصول تربیت سرمایه انسانی و تربیت نیروهای انسانی کارآمد، شایسته سالاری در انتصاب مدیران، ارزشیابی دوره های آموزشی برای مدیران و بهبود فضای کسب و کار از جمله شاخص های عمومی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 10 دستگاه برتر استان فارس

معرفی 10 دستگاه برتر استان فارس