مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-03اجتماعي

برگزاری کارگاه های سبک زندگی اسلامی ویژه زوجین درشرف طلاق درهمدان


مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از برگزاری کارگاه های ملی سبک زندگی اسلامی ویژه زوجین در شرف طلاق در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عسگری پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: امروزه طلاق توافقی به دلایلی از جمله مشکلات اقتصادی، عدم آموزش مهارت های اداره زندگی، دخالت والدین، پایین بودن آستانه تحمل زوجین، توقعات بالای زوجین از یکدیگر به آسیبی در جامعه تبدیل شده است.

وی افزود: با توجه به وظیفه ذاتی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی؛ توسعه مراکز مشاوره طلاق توافقی و آموزش مهارت های ارتباطی زوجین مبتنی بر سبک زندگی اسلامی می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

عسگری عنوان کرد: با هدف افزایش خدمات روانشناسی و توجه به دستورالعمل راه اندازی مراکز مشاوره خانواده با استفاده از مدرسان مجرب و آموزش دیده ملی؛ تعداد 20 کارگاه مبتنی بر مهارت های سبک زندگی اسلامی برگزار شد.

وی بابیان اینکه زوجینی که دادخواست طلاق توافقی دارند توسط دادگاه به این مراکز مشاوره معرفی می شوند، گفت: برخی از این زوجین به دلیل اختلافات و سو تفاهمی که قابل رفع است با حضور در این جلسات به صلح و سازش هدایت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های سبک زندگی اسلامی ویژه زوجین درشرف طلاق درهمدان

برگزاری کارگاه های سبک زندگی اسلامی ویژه زوجین درشرف طلاق درهمدان