مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-03سياسي

فداکاری های جامعه پزشکی باید دیده شود


رییس بسیج رسانه خراسان رضوی ضمن تاکید بر توجه رسانه ها در انعکاس فداکاری های پزشکان در دوران کرونا گفت: شیوع کرونا تنها باعث شد ما بیشتر و بهتر فداکاران این عرصه را بشناسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد، عباس محمدیان در حاشیه دیدار با رییس سازمان نظام پزشکی مشهد اظهار کرد: رسانه ها بایستی در انعکاس مناسب خدمات پزشکی به آحاد جامعه و سختی های این حرفه ی پرمسئولیت به مردم موثرتر وارد میدان شوند.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی همچنین بیان کرد: خراسان رضوی دومین قطب رسانه ای به صورت عام و اولین قطب رسانه ای در عرصه رسانه های نوین کشور است و بسیج رسانه این آمادگی را دارد که با تمام ظرفیت خود و از تریبون های رسمی نسبت به معرفی علمی و واقعی جامعه پزشکی و انعکاس دقیق اطلاعات بهداشتی و درمانی مورد نیاز مردم اقدام نماید.

وی افزود: ظرفیت های معرفی نشده ی زیادی چه در جامعه پزشکی و چه در معرفی سازمان نظام پزشکی به عنوان یک سازمان پاسخگو در بخش غیر دولتی به مردم وجود دارد و ما آماده ایم که در این زمینه همکاری کنیم.

محمدیان به مشکلات اصحاب رسانه در عرصه خدمت نیز اشاره کرد و گفت: خبرنگاران ما عمدتا  از خدمات بیمه های درمانی بهره مند نیستند که امیدواریم بخشی از مشکل از طریق تعاملات با سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فداکاری های جامعه پزشکی باید دیده شود

فداکاری های جامعه پزشکی باید دیده شود