مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-03اقتصادي

کاهش 10 درصدی نرخ بیکاری در فارس / شخص های استان فارس بهبود یافته


شاخص های ارزیابی اقدامات استان فارس نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده و این در حالی است که شاخص بیکاری نزدیک به 10 درصد در فارس کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت الله رحیمی پیش از ظهر پنج شنبه در جشنواره شهید رجایی استان فارس بیان کرد: شاخص کسب و کار در استان فارس بهبود قابل توجه ای داشته و استان چندین پله در حوزه کسب و کار ارتقا داشته است.

وی ادامه داد: شاخص بیکاری در استان فارس در سال 92 بیش از 16.

9 درصد بود اما با تلاش های صورت گرفته میزان بیکاری در استان فارس کاهش چشمگیری داشته و اکنون به کمتر از 7 درصد رسیده است.

عالی ترین مقام دولت در استان فارس تصریح کرد: افتتاح چندین واحد تولیدی -صنعتی در استان فارس موجود شد تا کشور در عرصه های جهانی شاهد توفیقات بوده و به واسطه افتتاح کارخانه آلومینیوم جنوب توانسته ایم برای اولین بار نسبت به صادرات شمش آلومینیوم اقدام کرده و رتبه جهانی ایران نیز از رتبه 18 به رتبه 14 ارتقا یافته است.

استاندار فارس یادآور شد: با توجه به اقداماتی که در استان فارس صورت گرفت شاهد کاهش معضلات اجتماعی نظیر طلاق بوده ایم و در کنار این موضوع نیز شاهد هستیم میزان کشفیات مواد مخدر در استان فارس با توجه به اقدامات انتظامی صورت گرفته کاهش داشته است رحیمی معتقد است که دستگاهی موفق است که دارای برنامه ریزی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 10 درصدی نرخ بیکاری در فارس / شخص های استان فارس بهبود یافته

کاهش 10 درصدی نرخ بیکاری در فارس / شخص های استان فارس بهبود یافته