مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-03سياسي

جوابیه آب منطقه ای هرمزگان به اظهارات سازمان نظام مهندسی معدن استان


در پی انتشار خبر «واکنش رییس سازمان نظام مهندسی معدن هرمزگان به اظهارات آب منطقه ای» در مورخ چهارم شهریورماه سال جاری در سایت خبرگزاری فارس هرمزگان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در پی انتشار خبر واکنش رییس سازمان نظام مهندسی معدن هرمزگان به اظهارات آب منطقه ای در مورخ چهارم شهریورماه سال جاری در سایت خبرگزاری فارس هرمزگان، روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان در این خصوص جوابیه ای صادر کرد.

در متن این جوابیه آمده است: اظهارات رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان هرمزگان در خصوص صحبت های نشست خبری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان با واقعیت متفاوت است.

اخبار منتشره در خبرگزاری های رسمی استان هرمزگان نیز حاکی از همین امر است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان در نشست خبری اعلام کرده بود که بر اساس بازدیدهای کارشناسان شرکت آب منطقه ای استان مشخص شده که برخی از معادن شن و ماسه هرمزگان، اضافه برداشت چهار تا 6 برابری دارند که این موضوع نشان دهنده ضعف برخی از دستگاه های متولی است.

چراکه عدم توجه به چنین موضوع مهمی باعث بروز خسارات جبران ناپذیری در هنگام سیلاب خواهد شد لذا پرداختن به این موضوع نه تنها باعث تشویش اذهان عمومی نمی شود بلکه دست برخی از سودجویان را از منافع ملی کوتاه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه آب منطقه ای هرمزگان به اظهارات سازمان نظام مهندسی معدن استان

جوابیه آب منطقه ای هرمزگان به اظهارات سازمان نظام مهندسی معدن استان