مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-03بين الملل

جنایت هایی مثل سوزاندن قرآن موجب تضعیف امنیت و حس نفرت می شود


احمد الطیب در بیانیه ای که به منظور محکوم کردن جنایت سوزاندن قرآن در سوئد منتشر کرد نوشت:اینگونه جنایات شنیع موجب احساس نفرت، تضعیف امنیت جوامع و تهدید امیدهای حاصل از گفتگوی ادیان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به دنبال سوزاندن قرآن کریم توسط راست گرایان افراطی در سوئد، احمد الطیب، شیخ الازهر مصر بیانیه داد.

وی در این بیانیه اعلام کرد: کسانی که جرأت کردند و جنایت سوزاندن قرآن کریم را مرتکب شدند باید بدانند که این جنایات از همه لحاظ یک تروریسم وحشیانه و نژاد پرستی نفرت انگیزی است که همه تمدن های بشری از آن به دور هستند، و هیزمی برای آتش تروریسم است که شرق و غرب از آن رنج می برند.

شیخ الازهر در صفحه رسمی خود در فیسبوک و توییتر تأکید کرد: اینگونه جنایات شنیع موجب احساس نفرت، تضعیف امنیت جوامع و تهدید امیدهای حاصل از گفتگوی ادیان می شود.

وی گفت: سوزاندن قرآن شریف، سوزاندن احساسات نزدیک به دو میلیارد مسلمان در جهان است و تاریخ بشریت این جنایات را در صفحات شرم و ننگ ثبت خواهد کرد.

الازهر مصر پیش از این نیز در بیانیه هایی جنایات سوزاندن و پاره کردن قرآن در سوئد و نروژ توسط افراط گرایان را به عنوان بخشی از تظاهرات نژادپرستانه علیه اسلام و مسلمانان محکوم و تأکید کرد که این جنایات سرعت اسلام هراسی در جوامع غربی را افزایش می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت هایی مثل سوزاندن قرآن موجب تضعیف امنیت و حس نفرت می شود

جنایت هایی مثل سوزاندن قرآن موجب تضعیف امنیت و حس نفرت می شود