مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-03سياسي

حضور مجازی رییس جمهور در جشن آغاز سال تحصیلی دانشگاه تهران


معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی در کشور قرار است رییس جمهور به صورت مجازی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه تهران حضور پیدا کند.

- سعید حبیبا در گفتگو با خبرنگار مهر ، در تشریح جزییات برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه تهران اظهار کرد: رسم بر این است که هر ساله رییس جمهور برای جشن آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها در دانشگاه تهران حضور یابد.

وی افزود: دانشگاه تهران امسال طبق سنوات گذشته نیز نامه درخواست تاریخ حضور رییس جمهور را به دفتر ریاست جمهوری ارسال کرده اما هنوز تاریخ دقیقی به ما اعلام نشده است و ما منتظر هستیم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: امسال با توجه به شرایط کرونایی در کشور قرار است رییس جمهور به صورت مجازی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه تهران حضور پیدا کند.

حبیبا درباره زمان احتمالی برگزاری جشن گفت: در سال های گذشته مراسم معمولا آخرین روزهای شهریور و یا اکثرا هفته های اول مهر برگزار می شد اما البته یکسال جشن آغاز سال تحصیلی در آبان ماه برگزار شد.

وی درباره نحوه برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی توضیح داد و گفت: حضور رییس جمهور که حتما مجازی است اما رییس و معاونان و تعداد محدودی از دانشجویان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراسم حضور خواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مجازی رییس جمهور در جشن آغاز سال تحصیلی دانشگاه تهران

حضور مجازی رییس جمهور در جشن آغاز سال تحصیلی دانشگاه تهران