مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-03اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی خوابگاه شبانه روزی دخترانه دیشموک


مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات اجرایی خوابگاه شبانه روزی دخترانه دیشموک در راستای طرح آجر به آجر خبر داد.

- پیروز کرمی افزود: این خوابگاه شبانه روزی در سه طبقه با زیر بنا 1700 متر مربع واعتبار بالغ بر8 میلیارد تومان در شهر دیشموک با مشارکت بنیاد برکت احداث می شود.

وی تصریح کرد: از اساسی ترین مشکلات بخش دیشموک نبود چنین فضای برای ادامه تحصیل دختران روستاهای همجوار وبخش دیشموک به شمار میرفت که امیدواریم با احداث این خوابگاه شبانه روزی که ظرفیتی بالاتر از 200 دانش آموز دارد، هیچ دختری از ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر باز نماند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بنیاد برکت و با ساخت چندین کلاس درس در سال های گذشته و خوابگاه شبانه روزی که امروز ساخت آن آغاز شد، نشان از توجه ویژه بنیاد برکت به بحث آموزش و بخصوص احداث فضای آموزشی در مناطق محروم است که این کار ارزشمند شایسته تقدیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد، در راستای سند تحولی مشارکت های مردمی طرح آجر به آجر، آیین آغاز عملیات اجرایی خوابگاه شبانه روزی دخترانه بخش و شهر دیشموک با مشارکت بنیاد برکت با حضور پیروز کرمی مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد، سید محمد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی خوابگاه شبانه روزی دخترانه دیشموک

آغاز عملیات اجرایی خوابگاه شبانه روزی دخترانه دیشموک