مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-03اجتماعي

پاسخ شهرداری شهر قدس به انتقادات محیط زیست درباره مدیریت پسماند این شهر


معاون خدمات شهری شهرداری شهرقدس به انتقادات محیط زیست استان تهران مبنی بر ناکارامدی سیستم مدیریت پسماند در این شهر پاسخ داد و علت انباشت زباله در سکوی میانی این شهرستان را تشریح کرد.

- معاون خدمات شهری شهرداری شهرقدس به انتقادات محیط زیست استان تهران مبنی بر ناکارامدی سیستم مدیریت پسماند در این شهر پاسخ داد و علت انباشت زباله در سکوی میانی این شهرستان را تشریح کرد.

حمید کاظمی صیاد در گفت و گو با ایسنا، گفت: زباله ها در شهر قدس به دو شکل در شبانه روز جمع آوری می شود؛ نخست بخشی که به روش سنتی از درب منازل شهروندان جمع آوری می شود که این کار از ساعت 21 تا صبح صورت می گیرد و بخش دوم هم جمع آوری و انتقال زباله به سکوی میانی از باکس های مکانیزه است.

انتقال تمامی زباله های شهرهای غرب استان تهران به گود اخترآباد وی افزود: در شهر قدس مرکز بازیافت و یا تفکیک زباله وجود ندارد و تمامی شهرهای غرب استان تهران همگی زباله های خود را به گود اخترآباد منتقل می کنند.

در آنجا تخلیه و کار تفکیک انجام می شود؛ در حقیقت تمام شهرها با این گود قرارداد دارند که مدیریت آن برعهده سازمان مدیریت پسماند صفادشت است.

وی ادامه داد: به این ترتیب در شهر قدس زباله ها از سطح شهر جمع آوری و به سکوی مکانیزه میانی منتقل می شود و از آنجا به وسیله تریلی ها با استاندارده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ شهرداری شهر قدس به انتقادات محیط زیست درباره مدیریت پسماند این شهر

پاسخ شهرداری شهر قدس به انتقادات محیط زیست درباره مدیریت پسماند این شهر