مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-03سياسي

تکذیب فوت یکی از نیروهای شهرداری در درگیری روستای ابوالفضل اهواز


معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به تصاویر منتشرشده از فوت یکی از نیروهای اجراییات که در درگیری اخیر در روستای ابوالفضل اهواز حضور داشته است، گفت: این موضوع کذب محض است.

علیرضا علیپور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تصویر منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر فوت یکی از نیروهای اجراییات شهرداری که در درگیری اخیر در روستای ابوالفضل اهواز حضور داشته است، اظهار کرد: تصویری مبنی بر کشته شدن آقای بهنام علیزاده یکی از نیروهای اجراییات شهرداری که در درگیری اخیر در سکونتگاه غیررسمی ابوالفضل حضور داشته در فضای مجازی دست به دست می‌شود که این موضوع کذب محض است.

در حال حاضر هیچگونه کدورت و تنشی بین اهالی منطقه و عوامل اجراییات وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همچنان نیروهای اجراییات به وظایف قانونی خود در منطقه عمل می‌کنند، افزود: نه تنها کدورتی بین اهالی و عوامل اجراییات وجود ندارد بلکه با وساطت امام جماعت منطقه و حضور عوامل شهرداری بین اهالی؛ کدورت‌های ایجادشده، از بین رفته و بابت رفتارهای پرتنش که ایجادشده نیز عذرخواهی کرده‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص انتشار چنین مطالب و تصاویری، بیان کرد: به نظر می‌رسد برخی افرادی که به دلیل برخی تخلفات و روابط ناصحیح با افراد متخلف، از درون مجموعه اجراییات پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب فوت یکی از نیروهای شهرداری در درگیری روستای ابوالفضل اهواز

تکذیب فوت یکی از نیروهای شهرداری در درگیری روستای ابوالفضل اهواز