مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-03اجتماعي

امسال 40 پرونده طلاق در همدان منجر به سازش شده است


مدیر پیشگیری از وقوع جرم استان با بیان اینکه امسال 40 پرونده طلاق در همدان منجر به سازش شده است گفت: کارگاه های ملی سبک زندگی اسلامی ویژه زوجین در شرف طلاق توسط موسسات طرف قرارداد معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حسین عسگری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروزه طلاق توافقی به دلایلی از جمله مشکلات اقتصادی، عدم آموزش مهارت های اداره زندگی، دخالت والدین، پایین بودن آستانه تحمل زوجین، توقعات بالای زوجین از یکدیگر و .

تبدیل به آسیب در جامعه شده است.

وی بیان کرد: با توجه به وظیفه ذاتی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه مراکز مشاوره طلاق توافقی و آموزش مهارت های ارتباطی زوجین مبتنی بر سبک زندگی اسلامی می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان ابراز کرد: با هدف افزایش خدمات روانشناسی با استناد به ماده 25 دستورالعمل راه اندازی مراکز مشاوره خانواده با استفاده از مدرسین مجرب و آموزش دیده ملی مورد تومه قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: 20 کارگاه مبتنی بر مهارت های سبک زندگی اسلامی برگزار شده  و به دلیل استقبال زوجین از مباحث طرح شده توسط بنیاد صیانت و تحکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 40 پرونده طلاق در همدان منجر به سازش شده است

امسال 40 پرونده طلاق در همدان منجر به سازش شده است