مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-03سياسي

دولت توجه بیشتری به اشتغال کردستان داشته باشد


نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با صبوری مردم کردستان دشمن نتوانسته نگاه چپ به این بخش از خاک کشور داشته باشد، نیاز است دولت نیز به امنیت و ایجاد اشتغال در مناطق کم برخوردار توجه بیشتری داشته باشد.

- ایسنا/کردستان نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با صبوری مردم کردستان دشمن نتوانسته نگاه چپ به این بخش از خاک کشور داشته باشد، نیاز است دولت نیز به امنیت و ایجاد اشتغال در مناطق کم برخوردار توجه بیشتری داشته باشد.

ماموستا فایق رستمی، امروز پنجشنبه (13شهریور) با تقدیر از خدمات نماینده سابق ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: آیت الله حسینی شاهرودی، فردی با اخلاق و کاردان است و در مجلس خبرگان رهبری وظایف سنگین خود را به خوبی انجام داد.

وی افزود: خداوند ما را آفریده تا وظایف محوله خود را به خوبی به جا بیاوریم و وظیفه شناس و قدرشناس باشیم.

ماموستا رستمی با اشاره به نقش مؤثر استاندار کردستان در اجرای پروژه های عمرانی استان عنوان کرد: دلسوزی استاندار کردستان تلاشگر در ایجاد پروژه های مهم و امنیتی در استان کردستان جای تقدیر و قدردانی را دارد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمات بی شائبه روحانیون و ماموستایان استان کردستان به نظام و انقلاب گفت: وجود 52 شهید روح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت توجه بیشتری به اشتغال کردستان داشته باشد

دولت توجه بیشتری به اشتغال کردستان داشته باشد