مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-03سياسي

شناخت «مکتب تهران» در هفته تهران


هفته گرامیداشت تهران با شعار «مکتب تهران» از هفتم تا چهاردهم مهر در تهران با برگزاری برنامه های متنوع از سوی سازمان ها، نهادها و ارگان های استانی برگزار خواهد شد.

- هفته گرامیداشت تهران با شعار مکتب تهران از هفتم تا چهاردهم مهر در تهران با برگزاری برنامه های متنوع از سوی سازمان ها، نهادها و ارگان های استانی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه هماهنگی برگزاری هفته تهران با حضور احمد مسجد جامعی و سید آرش حسینی میلانی از اعضای شورای شهر تهران، نماینده فرمانداری تهران، مدیران شهرداری تهران، سازمان ها، نهادها و ارگان های استانی نظیر سازمان میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، تربیت بدنی، محیط زیست و نیز صدا و سیما در شورای شهر تهران برگزار شد.

این جلسه به مناسبت گرامیداشت پنجمین سال نام گذاری روز 14 مهر به نام روز تهران و سومین سال گرامیداشت هفته تهران برگزار شد.

هفته تهران امسال با پیشنهاد احمد مسجد جامعی که در صحن شورا مطرح کرده بود با شعار مکتب تهران برگزار خواهد شد و در این ایام نیز روزهای هفته نام گذاری خواهند شد.

احمد مسجد جامعی در خصوص شعار امسال هفته تهران گفت: لزوم آشنایی و شناخت آداب و رسوم، فرهنگ، اخلاق، ادبیات و رفتار اجتماعی تهرانی ها یکی از الزامات زیست شهری در تهران است و همین امر سب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت «مکتب تهران» در هفته تهران

شناخت «مکتب تهران» در هفته تهران