مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-03سياسي

برپایی نخستین نمایشگاه خیابانی بنر عاشورایی کشور در رفسنجان


مدیر اداره فرهنگی واجتماعی شهرداری رفسنجان از برپایی نخستین نمایشگاه خیابانی بنر عاشورا و امام حسین(ع) از دیدگاه اندیشمندان بزرگ جهان درکشور در رفسنجان خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیر اداره فرهنگی واجتماعی شهرداری رفسنجان از برپایی نخستین نمایشگاه خیابانی بنر عاشورا و امام حسین(ع) از دیدگاه اندیشمندان بزرگ جهان درکشور در رفسنجان خبر داد.

محمد رفیعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: حماسه عاشورا، حماسه ای نیست که فقط صحنه ای در تاریخ شیعه رقم زده باشد، بلکه کل جهان را متحول کرد، اندیشمندان جهان از حماسه این امام شهید بسیار گفته اند.

وی با بیان این نکته که شخصیت ممتاز و ابدی و جاودان حضرت سیدالشهدا (ع) تا قیام قیامت، قطعا مورد توجه محققین و اندیشمندان بزرگ جهان بوده است، تصریح کرد: عظمت عاشورا و نهضت حضرت اباعبدالله (ع) باعث شده است در سراسر تاریخ، چه دوست و چه دشمن امام حسین(ع)، نسبت به عملکرد و قیام آن بزرگوار (ع) واکنش نشان داده و عاشورا را برگ سترگی از تاریخ قلمداد کنند.

مدیر اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری خاطرنشان کرد: آشنایی اقشار مختلف جامعه، مخصوصا نسل جوان با عاشورا در قالب کلام اندیشمندان از ضروریات است زیرا امام حسین(ع) در ادیان مختلف از جایگاهی بس رفیع و قابل تأمل برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نخستین نمایشگاه خیابانی بنر عاشورایی کشور در رفسنجان

برپایی نخستین نمایشگاه خیابانی بنر عاشورایی کشور در رفسنجان