مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-03اجتماعي

بهداشت و ایمنی همه مدارس قزوین برای سال تحصیلی جدید تامین شده است


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با بسترسازی مناسب و تأمین اینترنت، ماسک و مواد ضد عفونی در فضاهای آموزشی آماده بازگشایی همه مدارس در سال تحصیلی جدید هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسنعلی اصغری روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و مدیران مناطق 14 گانه آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس در آموزش و پرورش قزوین برگزار شد اظهار داشت: با تاکید رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید مهیا شده ایم.

وی اضافه کرد: مدیران مدارس باید متوجه باشند تا همه دانش آموزان وضعیت آموزشی مشخصی داشته باشند و تعیین تکلیف شوند.

اصغری یادآور شد: فاصله شرایط قرمز و زرد زیاد نیست و باید در همه مدارس با ضد عفونی دقیق و مستمر، تأمین ماسک بتوانیم شرایط ایمن و بهداشتی را برای حضور دانش آموزان فراهم کنیم تا والدین نگرانی نداشته باشند.

دانش آموزان سفیر سلامت شوند وی اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ رفتاری دانش آموزان بسیار اهمیت دارد و باید به گونه ای برنامه ریزی و حرکت کنیم تا همه دانش آموزان به سفیر سلامت تبدیل شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: قدردان زحمات همه معلمان هستیم و به گفته کرونا دارید که امیدواریم به خوبی به آن عمل کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهداشت و ایمنی همه مدارس قزوین برای سال تحصیلی جدید تامین شده است

بهداشت و ایمنی همه مدارس قزوین برای سال تحصیلی جدید تامین شده است