مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-03سياسي

تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی گفت: برنامه های چهل سالگی هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری «ما قوی هستیم» برگزار می شود.

- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی گفت: برنامه های چهل سالگی هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری ما قوی هستیم برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر عباسقلی زاده که در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس سخن می گفت بیان کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان اقتدار 40 در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و پارک شمیم پایداری تبریز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی خواهد بود و سعی خواهد شد تا بازدیدها به صورت مجازی و پخش از صداوسیما باشد.

وی اضافه کرد: در این هفته در 40 عنوان مختلف برنامه برگزار می شود که برگزاری رژه موتورسواری، تجلیل از خانواده های معظم شهدا، پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس و ارائه خدمات ویزیت رایگان در بیمارستان ها به یاد شهدا، بخشی از این برنامه ها هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی گفت: علاوه بر این بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل و تکریم از مدافعان سلامت، انجام کمک های مومنانه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام از جمله آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی

تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی