مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-03سياسي

رعایت چه نکاتی در قبل، حین و پس از دفاع پایان نامه ضروری است؟


نایب رییس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران گفت: دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری برای دفاع از پایان نامه خود بهتر است قبل از دفاع، نکته های کلیدی این جلسه مهم را به دقت در نظر داشته باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی نایب رییس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران گفت: دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری برای دفاع از پایان نامه خود بهتر است قبل از دفاع، نکته های کلیدی این جلسه مهم را به دقت در نظر داشته باشند.

دکتر هادی هراتی در برنامه لایو اینستاگرامی کتاب داری و اطلاع رسانی دانشگاه فردوسی در خصوص نکته های کاربردی قبل، حین و پس از دفاع پایان نامه یا رساله اظهار کرد: یکی از اقداماتی که دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری پیش از دفاع باید انجام دهند، این است که ابتدا بهتر است در جلسات دفاع های مختلف شرکت کنند چراکه این موضوع بسیار مفید خواهد بود و این امر می تواند به کسب تجربه دانشجو کمک کند.

وی افزود: دانشجویان در جلسات دفاع تجربیات گران بهایی به دست می آورند که در ارتباط با اساتید دیگر هم می تواند کاربردی باشد.

دانشجو با حضور در جلسات مختلف با دیدگاه ها و نظرات داوران و اساتید آشنا می شود که این امر می تواند در آینده برای دانشجو اتفاق خوبی را رقم بزند و نوعی پیش داوری از جلسات داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت چه نکاتی در قبل، حین و پس از دفاع پایان نامه ضروری است؟

رعایت چه نکاتی در قبل، حین و پس از دفاع پایان نامه ضروری است؟