مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-03سياسي

رفع مشکلات بوم گردی های با استفاده از ظرفیت ستاد ملی کرونا


رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختیارات ستاد ملی کرونا در شرایط بحرانی کنونی، اظهار کرد: می توان با استفاده از دستور گرفتن از این ستاد، - ایسنا/یزد رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختیارات ستاد ملی کرونا در شرایط بحرانی کنونی، اظهار کرد: می توان با استفاده از دستور گرفتن از این ستاد، بسیاری از قوانین موجود را برای کمک به رفع مشکلات بوم گردی ها اصلاح کرد.

محمدرضا دشتی اردکانی در نشست با اعضای جامعه حرفه ای بومگردی کشور که شب گذشته با هدف رسیدگی به مشکلات این بخش از فعالان گردشگری کشور برگزار شد، با تایید میزان بسیار کم تسهیلات دولت برای پرداخت خسارت به این بخش، اظهار کرد: وام شش میلیون تومانی برای کمک به خسارت دیدگان کرونا در واقع توهین به این قشر است لذا کاش چنین مبلغی به عنوان تسهیلات به این حوزه تعلق نمی گرفت.

وی با اشاره به ضرورت اصلاح و رفع اشکالات قوانین مربوط به حوزه بومگردی ها، تصریح کرد: باید فعالان این بخش، اشکالات و ضعف های قانونی موجود را شناسایی و اعلام کنند چرا که به عنوان رییس فراکسیون گردشگری مجلس کاملاً آماده پیگیری رفع آنها هستیم.

رییس فراکسیون گردشگری و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی به مشکلات بیمه ای و مالیاتی مطرح شده از سوی این جامعه نیز اشاره کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات بوم گردی های با استفاده از ظرفیت ستاد ملی کرونا

رفع مشکلات بوم گردی های با استفاده از ظرفیت ستاد ملی کرونا