مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 09:102020-09-03سياسي

برنامه توسعه نظام نوآوری یزد به همت دانشگاه علم و هنر تدوین شد


به همت دانشگاه علم و هنر برنامه عملیاتی توسعه نظام نوآوری استان با هدف شناسایی اکوسیستم منطقه در این عرصه تهیه و تدوین شد.

- ایسنا/یزد به همت دانشگاه علم و هنر برنامه عملیاتی توسعه نظام نوآوری استان با هدف شناسایی اکوسیستم منطقه در این عرصه تهیه و تدوین شد.

حامد فلاح استادیار گروه مدیریت دانشگاه علم و هنر یزد در این خصوص ابراز کرد: به همت این واحد دانشگاهی برنامه عملیاتی توسعه نظام نوآوری استان با هدف شناسایی اکوسیستم منطقه در این عرصه تهیه و تدوین شد.

وی اظهار کرد: در تدوین برنامه یادشده، 18 چالش استان شناسایی و سپس اقدام به شناسایی راهکارها با تاکید بر تعاملات کردیم که موارد تعامل در چهار محور مد نظر قرار داده شد.

وی تصریح کرد: اصلی ترین برنامه هایی که استان باید به سمت آن حرکت کند، تدوین برنامه جامع فرهنگ سازی، ساخت سرمایه اجتماعی برای توسعه نظام نوآوری، راه اندازی رویداد بزرگ و مستمر فناوری و نوآوری است که دارای متولی مشخصی باشد و به شکل مستمر و دوره ای در استان برگزار شود.

به گفته فلاح، برنامه توسعه عملیاتی بر روی نوآوری تاثیر زیادی دارد که ابتدا بحث های فرهنگی و آموزشی، زیرساخت فیزیکی، نهاد قانونی و افزودن قانون بنگاه های سطح خرد و کلان در کشور و یا بین المللی و همینطور شناسایی افراد توانمند که می توانند در اکوسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه توسعه نظام نوآوری یزد به همت دانشگاه علم و هنر تدوین شد

برنامه توسعه نظام نوآوری یزد به همت دانشگاه علم و هنر تدوین شد