مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-03سياسي

شورای فرهنگی عمومی در استان همدان نیازمند حمایت است


شورای فرهنگی عمومی به عنوان متولی فرهنگ در هر استان نیازمند حمایت است.

- همدان - امام جمعه همدان گفت: شورای فرهنگی عمومی به عنوان متولی فرهنگ در هر استان نیازمند حمایت است به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر پنج شنبه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان همدان که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های موجود در استان های مختلف، اظهار داشت: در هر منطقه ظرفیت های بالقوه ای وجود دارد که باید با توجه به آن، زمینه تبدیل شدن آن به فعلیت را ایجاد کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در استان همدان، مطرح کرد: امیدواریم با حمایت های لازم از ظرفیت های استان همدان در عرصه های مختلف شاهد رشد خوبی در مساله اشتغال برای جوانان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خواستار توجه به مسئله فرهنگ شد و عنوان کرد: به همان اندازه که مسئله اقتصاد مهم است باید مساله فرهنگ نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از اشتباهاتی که در طول 40 سال گذشته رخ داده، نادیده گرفتن فرهنگ عمومی جامعه است، چرا که به موازات رشدی اقتصادی باید رشد فرهنگی در جامعه نیز به وجود بیاید، اما این اتفاق رخ نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرهنگی عمومی در استان همدان نیازمند حمایت است

شورای فرهنگی عمومی در استان همدان نیازمند حمایت است